Wsparcie i utrzymanie
Stworzenie aplikacji webowej lub mobilnej to niewątpliwie duży krok w kierunku rozwoju i unowocześnienia swojej firmy.
Aby jednak działały one poprawnie i rozwijały się wraz z nowymi potrzebami klientów, należy zapewnić im bieżące wsparcie oraz utrzymanie.
Nasza firma oferuje specjalne, godzinowe pakiety, które możesz zainwestować w utrzymanie i rozwój swoich aplikacji. To rozwiązanie, które zawsze się opłaca.
#Poszukajmy najlepszego rozwiązania dla Ciebie
Zamów rozmowę z Ekspertem
Wsparcie i utrzymanie aplikacji (SLA) – co to jest?
Zastanawiasz się, czym jest wsparcie i utrzymanie aplikacji? Ich tworzenie i wdrażanie to jedno, ale bezbłędne i sprawne działanie pozwala efektywnie korzystać z panelu użytkownika oraz administratora. Tutaj właśnie kluczową rolę odgrywa SLA – Service Level Agreement, czyli umowa utrzymania i systematycznego poprawiania aplikacji, którą zawieramy z naszymi Klientami.
W ramach usług SLA wyszczególnionych w umowie mogą znaleźć się:
- Reagowanie na błędy i ich naprawa
- Optymalizacja serwera
- Reagowanie na bieżące potrzeby – monitorowanie aplikacji
- Raportowanie o działaniu aplikacji
- Optymalizacja baz danych
- Zapewnienie dostępności aplikacji
- Aktualizacja aplikacji
- Przegląd osiąganych wyników aplikacji
Wsparcie i utrzymanie aplikacji – dlaczego warto?
Ciągła opieka nad firmowymi aplikacjami ma wiele zalet, wśród których zadowoleni użytkownicy wymieniają:
- Zachowanie ciągłości działania aplikacji
- Zachowanie bezpieczeństwa aplikacji
- Ulepszenia i rozwój aplikacji w odpowiedzi na zapotrzebowanie użytkowników
- Wsparcie techniczne
Dodatkowo SLA jest ustalane z Tobą indywidualnie w zależności od projektu oraz potrzeb, dzięki czemu płacisz za usługę, której realnie potrzebujesz.
#Poszukajmy najlepszego rozwiązania dla Ciebie
Zamów rozmowę z Ekspertem
Jak wygląda wsparcie i utrzymanie aplikacji?
Wsparcie, rozwój i utrzymanie aplikacji przez nasz zespół zawsze dopasowywane jest do indywidualnych potrzeb każdej firmy. W praktyce oferujemy możliwość wykupienia godzinowych pakietów, podczas których intensywnie pracujemy nad udoskonalaniem Twoich aplikacji.
Przykładowy pakiet 8-godzinny może obejmować:
- 6 godzin pracy nad utrzymaniem aplikacji – optymalizacji serwera i bazy danych, zapewnienie dostępności aplikacji oraz reagowanie na bieżące potrzeby
- 2 godziny na drobne poprawki w aplikacji, które usprawnią jej działanie.
Co więcej, jeśli uznamy, że aplikacja wymaga bardziej zaawansowanych prac, wykonujemy je w uzgodnieniu z Klientem. Dzięki temu my od razu rozwiązujemy problemy, a Ty płacisz za konkretną usługę. Koszty takiego wsparcia uzależnione są zawsze od wielkości projektu, ilości użytkowników oraz czasowego nakładu pracy naszego zespołu.
Wykorzystywana przez nas technologia i portale wsparcia
Swoją pracę nad zarządzaniem utrzymania i wsparcia aplikacji webowych i mobilnych opieramy na profesjonalnych narzędziach:
- Jira
- Bitbucket
- Bamboo
- GIT
- Slack
- G Suite
Nasz Service Desk wykonuje prace na podstawie zawartej z Klientem umowy, jednak szybko reagujemy także na zgłoszenia od firm, które mamy pod swoją opieką. Continuous Integration, czyli ciągła integracja to praktyka stosowana przez nas na każdym etapie prac. Efekt? Ograniczamy koszty i ilość pracy, unikamy powtórzeń oraz szybko wykrywamy ewentualne błędy.
Takie postępowanie gwarantuje transparentność naszych usług, co mogą potwierdzić nasi zadowoleni Klienci.
Jak pracujemy?
Analiza projektu
UI/UX & Workshops
Development
Testowanie
Wdrożenie i Wsparcie
Porozmawiaj z Ekspertem
o Twoim pomyśle
Wiemy, że każdy projekt IT wymaga analizy oraz odpowiedzi na ważne pytania. Jeśli chciałbyś porozmawiać z jednym z naszych ekspertów o tym jak podejść do Twojego wyzwania jesteśmy otwarci aby Ci pomóc.
Dzięki temu będziesz mógł sprawdzić nasze kompetencje i przekonać się czy chciałbyś z nami pracować.
Co mówią
o nas Klienci
Wiemy i rozumiemy, ze dobra współpraca jest kluczem do sukcesu. Sprawdź sam co mówią Ci, którzy nam zaufali.
Marta Luiza Łazarewicz Koordynator Projektu
Damian Kiełczyński CEO Founder
Piotr Stefaniak Relationship Manager
Piotr Trojanowski Prezes Zarządu
Sebastian Straszewski Programista
Nasi Klienci
Skontaktuj się z nami
Nasz zespół oddzwania szybko. Proponujemy zaparzyć kubek dobrej kawy, w tym czasie oddzwonimy. Sprawdź!
Bezpośredni kontakt
kontakt@dev4you.pl
727 911 959
Poznań, Warszawa, Kraków, Wrocław
NIP: PL7811963049
Działamy na terenie całej Europy